Oranjeclub van 100

Mogen we op jou rekenen?

Geen bedrijf, maar toch S.V. Honselersdijk financieel een warm hart toedragen? Sluit je nu aan bij de 'Oranjeclub van 100’! Op die manier ondersteun je de jeugd, G-afdeling, niet-selectieteams en vrijwilligers van onze club. En voorzie je hun af en toe van een extraatje. De nieuwe reserve shirts zijn hier een mooi voorbeeld van.

De reserve shirts was het eerste item waar de ‘Oranjeclub van 100’ de jeugd goed mee voor de dag laat komen. Zo zijn er nog meer goede ideeën. Tot nu toe waren 35 personen je voor. Mogen we ook jouw noteren?

De ‘spelregels’ op een rijtje:

• Leden en niet-leden mogen lid worden.
  • Per jaar ontvang je een factuur €100,-.
  • De periode loopt van 1 januari t/m 31 december.
  • Je bijdrage wordt jaarlijks automatisch met 1 jaar verlengd. Tenzij je uiterlijk 30 november bij de commissie opzegt.
  • Na betaling van €100,- plaatsen wij jouw naam op het ‘Oranjeclub van 100’ bord. Dit bord hangt op een goede, zichtbare plek op de 1e etage van het hoofdgebouw.

Een aantal leden van de club geven sturing aan de ‘Oanjeclub van 100', aangevuld met het bestuurslid sponsoring. Wij komen een aantal keer per jaar bij elkaar om de bestedingsdoelen door te spreken.

Deze bestedingsdoelen bedenken wij zelf, maar ook jouw idee als lid van de ‘Oranjeclub van 100’ is welkom. Tijdens de Algemene Ledenvergadering leggen wij als commissie verantwoording af. Wij informeren alle leden waar het geld afgelopen jaar aan is besteed en waar we komend jaar het geld aan willen besteden.

Enthousiast?

Vul onderstaand strookje in en doe deze in de groene brievenbus op de 1e etage in het hoofdgebouw of geef het strookje af aan één van de commissieleden die je hierover gesproken hebt. Onderstaande gegevens mailen mag uiteraard ook: oranjeclubvan100@svhonselersdijk.nl

Binnen 2 weken nemen we contact met je op. Dank je wel alvast!

Emiel van der Voort
directie@svhonselersdijk.nl

Kim van Zanten (06-54912050)

Sosef & v/d Knaap