Bedrijfsbezoek met De Club Van Honsel
donderdag 24 november 2022

Afgelopen vrijdag 11 november stond er een bedrijfsbezoek op de agenda voor de Club van Honsel leden. Dit keer was het bezoek bij niet één maar bij twee van onze leden van de businessclub.

We waren door Batenburg Bedrijfshuisvesting en Flynth Adviseurs & Accountants uitgenodigd om hun splinternieuwe onderkomen te bezoeken. Batenburg Bedrijfshuisvesting wordt bij S.V. Honselersdijk vertegenwoordigd door Maikel Middelburg en Flynth door Jasper Steringa. Beide zijn echte S.V. Honselersdijkers die al sinds jaar en dag lid zijn van onze mooie vereniging.

Sinds afgelopen zomer zijn beide bedrijven gevestigd in de blikvanger van industrieterrein Honderdland, kantoorgebouw “Paulina”. Een prachtig nieuw kantoorgebouw op één van de meest prominente plekken.

Na een hartelijk ontvangst met koffie en wat lekkers hebben beide bedrijven een presentatie gegeven. Met deze presentatie kregen wij een mooi kijkje in de keuken van wat er nu eigenlijk echt gebeurt. Wat hier wel duidelijk werd is dat Batenburg niet “gewoon” een bedrijfsmakelaar is, maar een totaal aanbieden van commercieel vastgoed en het bijbehorende vastgoedbeheer. En ook Flynth is geen “gewoon” accountkantoor, maar een totaal aanbieder van alle voorkomende bedrijfsadviezen. Twee toonaangevende bedrijven die zich elk op hun eigen gebied onderscheiden en een meerwaarde zijn voor hun klanten.

Na deze presentatie kregen we ruimschoots de gelegenheid om het nieuwe pand aan een kritische inspectie te onderwerpen.
Een inspectie die niets anders dan lof opleverde voor het afwerkingsniveau van dit prachtige gebouw waar we onder het genot van een hapje en drankje nog lang over na hebben kunnen praten.

Wij wensen Batenburg Bedrijfshuisvesting en Flynth heel veel succes en plezier op deze nieuwe locatie!

Condubouw