BSO KwestKids opent 3 oktober haar deuren bij S.V. Honselersdijk
donderdag 29 september 2022

Vandaag even een officieel momentje met Ab van Dijk, Directeur Bedrijfsvoering S.V. Honselersdijk, en Jessica Verdouw, locatieverantwoordelijke BSO KwestKids Honselersdijk.

De KwestKids Corner is af en we hebben er zin in. Voor de BSO een leuke ruimte om te verwonderen, ontdekken en ervaren en voor S.V. Honselersdijk een heerlijke “KidsCorner” in de kantine. Trots op deze mooie samenwerking!
BSO KwestKids Honselersdijk, SVH is een uitdagende 8+ locatie met veel ruimte om te bewegen. Deze locatie is een uitblinker in hun ‘Sport en spel academy”. Meer info is hier te vinden.

Ook opvang op deze gave locatie? Inschrijven kan via de website van Stichting Kwest.

Wil je meer te weten komen over S.V. Honselersdijk ga dan naar de website en je ziet wat er allemaal mogelijk is op de club. Want naast het voetbal, wordt erin de Sosefhal ook gehandbald, basketbal en maken alle basis en het voorgezet onderwijs gebruik van de Sosefhal. En vanaf a.s. maandag maakt BSO KwestKids dus elke maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 15.00 tot 18.00 uur en alle vakanties van 7.30 tot 18.00 uur gebruik van deze locatie.

Waar sporten zowel binnen in de Sosefhal als buiten op de sportvelden mogelijk is en dan even uitblazen in de KwestKids Corner, mooier kan toch niet?!

Zoomin'