Zaterdag 1 oktober: Super Saturday
vrijdag 23 september 2022

We zijn weer begonnen! De bal rolt weer op de voetbalvelden van ons mooie Sportpark de Strijphorst, morgen staan de eerste competitiewedstrijden op ons te wachten. Het nieuwe seizoen willen we natuurlijk goed beginnen met iedereen die een oranje voetbalhart heeft. Vandaar dat we volgende week zaterdag direct aftrappen met een Super Saturday.

Na afloop van de thuiswedstrijd van ons eerste elftal tegen Wippolder is het weer tijd voor de ouderwetse gezelligheid in de Honselse kantine. Het feest zal na afloop van de wedstrijd weer losbarsten in onze kantine, DJ Rob van Veen en DJ Denz zijn er op 1 oktober bij om te zorgen dat het (qua gezelligheid) weer flink uit de hand kan gaan lopen.

De minimale leeftijd bij de Super Saturday op zaterdag 1 oktober is zoals altijd 18 jaar. Hierbij is een uitzondering voor onze voetballers van de JO19, zij ontvangen in de loop van volgende week meer informatie over de manier waarop zij bij de gezelligste 3e helft van het Westland kunnen zijn.

We zien jullie volgende week zaterdag in onze kantine tijdens de eerste Super Saturday van het nieuwe seizoen!

Condubouw