Bardienst rooster bekend voor seizoen 2022/2023
donderdag 28 juli 2022

Terwijl iedereen nog aan het genieten is van een welverdiende zomerstop en wellicht wel een lekkere vakantie, zijn de barcoördinatoren al gestart met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Het rooster voor de barbezetting van het seizoen 2022/2023 is bekend en inmiddels ook al gedeeld met alle barvrijwilligers van het komende seizoen.

Binnen S.V. Honselersdijk spreken we liever niet over ‘verplichte bardiensten’, beter zeggen we ‘samen verantwoordelijk voor de barbezetting’. We zijn tenslotte een vereniging. Een vereniging waar we samen veel werk moeten verzetten om onze doelstelling(en) te behalen. Zo ook om iedereen iets lekkers in de kantine aan te bieden.

Om de barbezetting rond te krijgen gaan we het komend seizoen anders doen. We laten de leiders niet meer zwoegen om een teamrooster te maken, de kantinecommissie neemt dit van hen over. Er komt voor de start van het seizoen een rooster voor het gehele seizoen met wie wanneer achter de bar verwacht wordt.

Hierdoor weet iedereen ruim van tevoren wanneer hij/ zijn aan de beurt is én je hebt genoeg tijd om te ruilen als je niet kan. Excuses om je af te melden of gewoon niet op komen dagen accepteren we niet meer.

Het rooster voor de barbezetting van komend seizoen is inmiddels met alle desbetreffende leden, ouders/verzorgers en vrijwilligers gedeeld via de e-mail. Daarnaast is het rooster ook terug te vinden op de pagina "Bardiensten". Heb je geen e-mail ontvangen of heb je vragen over het rooster van de barbezetting? Laat het dan direct weten aan de barcoördinatoren via barcoördinatoren@svhonselersdijk.nl.

Samen zorgen we ervoor dat de Honselse gezelligheid ook komend seizoen weer heerst in onze kantine!

Sosef & v/d Knaap