S.V. Honselersdijk zet leden Technische Commissie in het zonnetje!
maandag 4 juli 2022

De TC leden Jan van Marrewijk, Richard Zwinkels, Walter de Koning en Sander Noordermeer, zijn tijdens de laatste TC vergadering van het seizoen in het zonnetje gezet. Een club vrijwilligers die veel tijd en energie steken om het op voetbaltechnisch gebied zo goed mogelijk te organiseren. Een belangrijke taak waarin zij gebonden zijn aan het technische beleid van de vereniging. Hierin is het niet altijd even makkelijk om het voor iedereen goed te doen, al is dit wel altijd de intentie.

Afgelopen seizoen is naar tevredenheid verlopen en zijn wij als club trots op het (vele) werk wat de TC heeft verzet. De goede invulling van de trainers werd in een vroeg stadium gerealiseerd en er zijn stappen gezet om jeugdspelers en -trainers te faciliteren in hun ontwikkeling. De TC probeert het voor iedereen mogelijk te maken om te groeien op zijn/haar eigen niveau (zowel prestatief als recreatief). Daarnaast heeft de TC als doel om spelers op te leiden voor het 1ste elftal. Het feit dat het 1ste elftal actief is in de 1ste klasse met voornamelijk spelers die grotendeels hun opleiding op Sportpark de Strijphorst hebben genoten, mag worden gezien als een groot compliment voor de TC.

Een TC die in verhouding met het aantal secties helaas is onderbezet. In een ideale situatie heeft elke sectie haar eigen TC lid om de gewenste tijd en aandacht te kunnen geven. Hiervoor zoeken wij nog enthousiaste mensen met een oranjehart en die kijk hebben op voetbal die aansluit op de visie van onze mooie club. Lijkt je dit wat? Laat het ons weten!

Via deze weg willen wij Jan, Richard, Walter en Sander nogmaals bedanken en kijken met vertrouwen uit naar het volgende seizoen!

Bestuurslid TC Onderbouw
Trudie van Giesen
tc-onderbouw@svhonselersdijk.nl

Bestuurslid TC Bovenbouw