Steyn de Bruijn, Tom van Veen en eerste elftal genomineerd voor Westlands Voetbalgala
woensdag 22 juni 2022

Op maandag 11 juli organiseert West Media als opvolger van Groot Westland voor het eerst het Westlandse Voetbalgala. Tijdens het jaarlijkse gala bij Unicum Elzenhagen in Poeldijk zullen de prijzen voor het seizoen 2021/2022 worden verdeeld in onder meer de categorieën speler, talent, keeper en team van het seizoen.

We mogen met meer dan grote trots aankondigen dat Steyn de Bruijn, Tom van Veen en ons eerste elftal genomineerd zijn in drie verschillende categorieën van dit Westlandse Voetbalgala. Steyn maakt als eerstejaars kans op de prijs voor talent van het seizoen, terwijl Tom van Veen meedingt naar de titel voor speler van het seizoen. Tot slot wordt het prachtige seizoen van ons eerste elftal beloond met een nominatie voor team van het seizoen 2021/2022.

Met de drie nominaties is S.V. Honselersdijk de vereniging met de meeste afgevaardigden tijdens dit jaarlijks georganiseerde voetbalgala. Een groot compliment aan de gehele vereniging. Het draait tenslotte niet om de individuen, maar om de gehele club die de prestaties van onze spelers mogelijk maakt.

We wensen Steyn, Tom en ons gehele eerste elftal veel succes en vooral plezier toe tijdens het Westlands Voetbalgala. Ongeacht de uitslag zijn jullie voor onze club allemaal winnaars!

Van der Meer verzekeringen