Supportersbus naar halve finale in Doorwerth: meld je nu aan!
maandag 13 juni 2022

De Honselse trein dendert door! Komende zaterdag staan we in de halve finale van de nacompetitie voor promotie naar de Hoofdklasse. Een mijlpaal in de clubgeschiedenis, aangezien we nog nooit zo dicht bij de Hoofdklasse zijn gekomen. Er staat ons een prachtige dag te wachten, die je als Honselse supporter absoluut niet mag missen.

Afgelopen zaterdag heeft het meegereisde publiek van S.V. Honselersdijk zonder meer een belangrijk aandeel gehad in de 2-3 overwinning. De sfeer zat er goed in en de mannen van trainer André Lourens werden letterlijk naar de overwinning geschreeuwd door de Honselse supporters. Hier hopen we natuurlijk komende zaterdag ook weer op en dus regelt S.V. Honselersdijk opnieuw een supportersbus richting de wedstrijd van het eerste elftal. De bus heeft plek voor 60 personen en vertrekt komende zaterdag om 12:00 uur van Sportpark de Strijphorst richting DUNO D.

Vorige keer gingen de aanmeldingen hard, dus zorg ervoor dat je op tijd bent! Aanmelden kan via de e-mail naar directie@svhonselersdijk.nl met daarbij de namen van de mensen die mee willen met de bus. Let op: je bent pas verzekerd van je plek in de bus wanneer je ook direct de kosten van €10,00 per persoon overmaakt naar bankrekeningnummer NL06 RABO 0135385563. Zet bij de betaling de omschrijving "Supportersbus Doorwerth + je naam" om zeker te zijn van jouw plaats.

Inschrijven kan tot vrijdagavond 18:00 uur, uiteraard alleen indien er nog plekken over zijn in de supportersbus. Laten we er zaterdag weer een schitterende dag van maken vol (voetbal)feest, op een nette manier zoals mensen van de Honselse supporters gewend zijn.

Tot zaterdag, tot in de halve finale van de nacompetitie!

Sosef & v/d Knaap