Kerstgroet voor alle sponsoren en vrijwilligers van het Kerstrad
zaterdag 18 december 2021

Vandaag zou dé grote dag zijn van het Kerstrad. Het grootse plan was om na één jaar online de Sosefhal weer op z'n kop te zetten met een fysiek Kerstrad. Helaas gooit de huidige situatie rondom het coronavirus roet in het eten, en zal er vandaag niet gefeest worden op onze club...

Zoals altijd richten wij ons graag op de positieve kant van het verhaal. We willen namens de club en de organisatie van het Kerstrad alle sponsoren en vrijwilligers bedanken. Vanaf het moment dat het Kerstrad werd aangekondigd, stonden de sponsoren en vrijwilligers meteen weer klaar om een mooie bijdrage te leveren aan het jaarlijkse feest.

Aan jullie inzet en enthousiasme heeft het niet gelegen, vandaar een speciale kerstgroet voor jullie allemaal! We hopen jullie ook volgend jaar weer bij het Kerstrad te mogen verwelkomen, zodat we er toch nog wat moois van kunnen maken.

Namens het Ministerie van Feest wensen we iedereen fijne feestdagen toe. Blijf gezond en hopelijk zien we elkaar snel weer.

Tot volgend jaar, tot Kerstrad!

Condubouw