Jasper Steringa verlengt contract voor seizoen 2022/2023
dinsdag 14 december 2021

Eerder mochten we al bekend maken dat hoofdtrainer André Lourens zijn contract heeft verlengd voor het seizoen 2022/2023. In navolging van André zijn ook tweede elftal trainer Jasper Steringa en S.V. Honselersdijk tot een contractverlenging voor het volgende seizoen gekomen. Daarmee kunnen we vol trots mededelen dat het trainersduo ook in het seizoen 2022/2023 de senioren selectie onder de hoede heeft.

Na eerder trainerschap bij onze club debuteerde Jasper afgelopen zomer als trainer van het tweede elftal. Vol energie en ambitie heeft Jasper de spreekwoordelijke handschoen opgepakt, wat resulteerde in een enthousiaste groep bij het tweede elftal. In het begin van het seizoen viel het dubbeltje de verkeerde kant op, maar in de laatste weken voor de winterstop speelde het tweede elftal zich met goede wedstrijden in de middenmoot van de reserve 1e klasse.

De TC en het bestuur van S.V. Honselersdijk zijn trots op de ontwikkelingen rondom de trainers van onze senioren selectie. We wensen Jasper veel succes toe voor het huidige en komende seizoen, samen op naar mooie sportieve resultaten!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek