JO11 ondanks verlies toch herfstkampioen!
maandag 13 december 2021

Afgelopen zaterdag stond er een spannende dag te wachten voor de jeugdige talenten van de JO11-1. In de uitwedstrijd tegen HBS zou namelijk het herfstkampioenschap binnengesleept worden. Een dag waar de spelers en trainers naar uit keken, helaas mocht er geen publiek langs de lijnen staan om de enthousiaste jeugdspelers toe te juichen.

Of dit ook invloed heeft gehad op de jongens weten we niet, maar de wedstrijd ging minder goed dan gehoopt. Er werd helaas met 3-1 verloren van HBS. Teleurstelling overheerste voor heel even, tot het moment dat er alsnog goed nieuws kwam. Door de andere uitslagen waren de spelers van de JO11-1 alsnog kampioen!

De jeugdige talenten hebben het herfstkampioenschap op gepaste manier gevierd met een passende champagne-douche en oranje bloemen. We willen de JO11-1 van harte feliciteren met het behaalde kampioenschap. Op naar nog vele kampioenschappen!!

Van der Meer verzekeringen