(Afgelast) Vanavond: SC Monster - S.V. Honselersdijk voor Flynth Westland Cup
dinsdag 9 november 2021

Update
De wedstrijd tussen SC Monster en S.V. Honselersdijk die voor dinsdagavond 9 november gepland stond, is afgelast. Wanneer er meer bekend is over het eventueel inhalen van deze wedstrijd laten we dit uiteraard op onze website en social media kanalen weten.

------------

Na twee overwinningen op rij in de competitie staat er voor het eerste elftal van S.V. Honselersdijk een doordeweekse wedstrijd op het programma. Vanavond neemt het elftal van André Lourens het op tegen SC Monster voor de Flynth Westland Cup. Net als voorgaande jaren doen de oranjehemden mee aan het Westlandse bekertoernooi.

De wedstrijd wordt gespeeld op het sportpark van SC Monster, niet zoals gebruikelijk op het sportpark van V.V. Naaldwijk. Om 20:00 uur trapt het vlaggenschip af voor de wedstrijd tegen de Monstenaren, hopelijk kunnen de mannen van het eerste met een positief resultaat de volgende ronde van het toernooi bereiken.

We zien jullie vanavond graag langs de lijn terug, tot vanavond!

Prins Group