Huldiging van Marcel Bruggeling voor 250 wedstrijden in eerste elftal
dinsdag 9 november 2021

Afgelopen zaterdag was op vele vlakken een prachtige dag voor S.V. Honselersdijk. De Westlandse derby tegen VELO werd na een ultieme comeback met 3-2 gewonnen en de Super Saturday na afloop van de wedstrijd was één groot feest. Om het plaatje compleet te maken, werd aanvoerder Marcel Bruggeling voorafgaand aan en na afloop van de wedstrijd gehuldigd voor het bereiken van een knappe mijlpaal.

De aanvoerder van het eerste elftal is namelijk de magische grens van 250 wedstrijden in het eerste elftal van S.V. Honselersdijk gepasseerd. Na de terugkeer vanaf Westlandia naar onze club in 2012 heeft Marcel zijn waarde meer dan eens bewezen. Zowel in als buiten het veld is Marcel belangrijk geweest voor de ontwikkeling die de senioren selectie heeft doorgemaakt. Kers op de taart in de periode van Marcel is (tot nu toe) de promotie naar de eerste klasse geweest, dit wordt door velen nog steeds als de meest memorabele dag uit de clubgeschiedenis gezien!

Uit handen van de kersverse voorzitter Erwin van der Mark en Jan van Marrewijk (Technisch Coördinator selectie) ontving Marcel in het bijzijn van familie en vrienden een mooie bos bloemen. We willen "Brug" via deze weg nogmaals bedanken voor de jarenlange inzet, op naar nog vele mooie (sportieve) hoogtepunten!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek