Vanavond Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (JAL) om 20:00 uur
vrijdag 29 oktober 2021

Vanavond vindt de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (JAL) van S.V. Honselersdijk plaats in de kantine van onze vereniging. Om 20:00 uur zal de JAL geopend worden door afzwaaiend voorzitter Erik Sosef. Hierbij willen we alle leden en belanghebbenden nogmaals van harte uitnodigen om de JAL vanavond bij te wonen.

Tijdens de JAL zullen onder meer de bestuurswijzigingen aan de leden van S.V. Honselersdijk voorgelegd worden. Erwin van der Mark (Voorzitter), Marcel Bruggeling (TC senioren en bovenbouw) en Ab van Dijk (Kantinezaken) zullen worden voorgedragen als (nieuwe) bestuursleden van S.V. Honselersdijk.

De volledige agenda voor de JAL is terug te vinden in de eerdere aankondiging van de JAL.

We zien alle leden vanavond graag terug in de kantine van S.V. Honselersdijk, tot vanavond!

jem-id