Balsponsor S.V. Honselersdijk - Forum Sport: Studio Sosef
zaterdag 9 oktober 2021

Vanmiddag treedt het eerste elftal van S.V. Honselersdijk om 14:30 uur aan tegen Forum Sport. Hopelijk weet het elftal van trainer André Lourens de eerste punten van het seizoen binnen te slepen op Super Saturday.

Het zal deze week in ieder geval niet aan de balsponsor liggen voor de thuiswedstrijd. De wedstrijdbal van vanmiddag wordt namelijk gesponsord door Studio Sosef. Het bedrijf van voorzitter Erik Sosef is sinds kort verhuisd naar Naaldwijk, waar het in de mooie showroom iedereen kan voorzien van styling- en inrichtingsadvies.

We willen Studio Sosef bedanken voor de sponsoring van de wedstrijdbal, op naar de 3 punten op Super Saturday.

Wedstrijdbal sponsoren?
Wil jij of jouw bedrijf een wedstrijdbal sponsoren bij één van de thuiswedstrijden van S.V. Honselersdijk? Dat kan!

Neem geheel vrijblijvend contact op met Henk van Renesse (+31 6 10 94 55 22) of één van de andere leden van de sponsorcommissie.

Van der Meer verzekeringen