Voetballoze dagen... 17 juni
woensdag 17 juni 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging.

Vandaag eens een verslagje van het eerste van ooit. Tegen KMD, die zagen we onlangs nog terugkomen in deze rubriek en wel in de promotie van ons eerste 4 jaar geleden. Nu een verslag van KMD 1 - S.V. Honselersdijk 1 van 7 december 1987. Trainer Wim van Zwam aan het woord en we lezen over bliksemstarts, preken, stiffies en kampioensaspiraties van ons eerste (toen ook al!).

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Condubouw