S.V. Honselersdijk blijft derde klasser
zaterdag 9 juni 2012

Een zeldzame hoge nederlaag van 5-1 in dit seizoen zorgde ervoor dat S.V. Honselersdijk in de derde klasse blijft. Brielle had aan tien minuten na de rust genoeg om de wedstrijd te beslissen. In de 49e, 53e en 55e minuut vielen er drie doelpunten en de wedstrijd was beslist.
De eerste helft speelde S.V. Honselersdijk vooral op de helft van Brielle, maar kreeg weinig echte kansen. Twee schoten en een kopbal was het magere resultaat van de aanvallen. Er werd wel gescoord (foto 3); helaas keurde de scheidsrechter het doelpunt af. En keeper Martijn v.d. Hoek behoedde net als vorige week S.V. Honselersdijk voor een achterstand.
Na de rust bij inmiddels een 4-0 stand kwam S.V. Honselersdijk in de 69eminuut terug naar 4-1 door Joost Zandvliet (foto 4). De eindstand werd door een strafschop uiteindelijk 5-1.
Met dank aan directie en bestuur kon S.V. Honselersdijk worden ondersteund door een rijke schare aan supporters en de traditionele oranjerook. Helaas werd de wedstrijd ontsierd door onnodige onregelmatigheden op de tribune.
Het eerste elftal kan terug kijken op een geslaagd seizoen met vele overwinningen, strijd om het kampioenschap en de nacompetitie voor promotie. De selectie werd daarvoor bedankt door de supporters bij terugkomst op De Strijphorst.

Opstelling
Martijn van de Hoek; Niels Bransen, Tom Lobert, Rino Vijverberg (Joost Zandvliet), Rico Kok; Leon de Brabander (geel), Frank Vellekoop (Robbie Brabander), Said Aouladsaid; Mike Mast (Leon Strik), Morad Naimi (A), Azzedine el Khalifi.

Van der Meer verzekeringen