Felicitaties 60-jarig bestaan
maandag 6 mei 2024

Goedendag vanuit de bestuurskamer,

Langs deze weg wil ik iedereen feliciteren met de 60e verjaardag van onze vereniging. Een hele mooie mijlpaal waar we als leden van S.V. Honselersdijk best trots op mogen zijn, want 60 jaar een verenging als S.V. Honselersdijk draaiende houden dat is een beste prestatie.
Op 6 mei 1964 is een groep vrijwilligers onze vereniging gestart, een groep vrijwilligers die we tot op de dag van vandaag dankbaar zijn, want zonder hen was er geen S.V. Honselersdijk. Nu 60 jaar later zijn we nog steeds een vereniging die gedragen wordt door vrijwilligers die allemaal hun beste beentje voor zetten voor onze club.
Vrijwilligers die de barbezetting regelen, de leiders, trainers & scheidsrechters die de wedstrijden mogelijk maken, vrijwilligers die ervoor zorgen dat het sportpark er spik en span uitziet, vrijwilligers die er achter de schermen voor zorgen dat alles draait zoals het moet draaien.
Ik zal vast een aantal vrijwilligers vergeten te benoemen, maar ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor alles wat jullie voor de club doen.

Vanaf 23 mei tot en met 25 mei vieren wij deze verjaardag en jullie zijn allemaal uitgenodigd om deze verjaardag met alle leden op ons sportpark te vieren.

Namens het bestuur

Erwin van der Mark