Schaduwcoach: Stefan van Marrewijk stevent af op ruime winst
dinsdag 16 april 2024

Helaas keerde ons eerste elftal afgelopen zaterdag zonder punten terug op Sportpark De Strijphorst. Dit gold niet voor Schaduwcoach 'Paap', want hij wist als enige de 1-0 eindstand te voorspellen en pakte daarmee de volle 7 punten. In het klassement vinden we Paap echter terug op een 17e plaats, waarmee hij kansloos lijkt voor de eindoverwinning.

Wie niet kansloos is voor de eindoverwinning, is lijstaanvoerder Stefan van Marrewijk. Ook in dit weekend met relatief weinig punten wist hij weer 3 punten bij te schrijven. Naaste belager Peet de Bruin keerde net als ons vlaggenschip zonder punten terug uit Den Haag, wat betekend dat Stefan van Marrewijk zijn voorsprong dit weekend wist uit te bouwen.

Inmiddels staat hij al op 71 punten, liefst 15 punten meer dan nummer twee Peet de Bruin. Met nog 5 wedstrijden te gaan lijkt het een gelopen race in de top van het klassement. Maar.. er zijn in het verleden gekkere dingen gebeurd!

Zoomin'