Programma Jubileumactiviteiten 60 jaar S.V. Honselersdijk
donderdag 1 februari 2024

Dit nieuwsbericht is een placeholder voor het programma waarnaar verwezen wordt in de uitnodiging voor de jubileumactiviteiten van S.V. Honselersdijk. Dit is nog niet het definitieve programma.

Donderdag 23 mei
De festiviteiten trappen af op donderdag 23 mei met een epische pub quiz in onze gezellige kantine. Een avond vol gezelligheid, serieuze hersenkrakers en natuurlijk verwennerij voor de inwendige mens. Het belooft een onvergetelijke start te worden van ons jubileumweekend.

Vrijdag 24 mei
Op vrijdagavond 24 mei richten we ons op de jongste leden van onze voetbalfamilie. We hebben speciale activiteiten in petto die garant staan voor stralende gezichten en onbezorgd speelplezier. Een ode aan de jeugd, want zij zijn de toekomst van S.V. Honselersdijk.

Zaterdag 25 mei
Zaterdag 25 mei wordt een dag vol actie op ons sportpark. De ochtend start met een feestelijk ontbijt voor de jongste jeugd, waarna er in de middag ook weer enkele activiteiten op het programma zullen staan voor deze groep leden. Als klap op de vuurpijl sluiten we het jubileumweekend af met een feestavond die je niet wilt missen!

Vanaf 17.00 een zangertje (half uur รก uur), DJ tot 19.00. en vervolgens naar binnen als het wat frisser wordt, met eventueel een DJ wissel.

Zoomin'