In memoriam - Peter van Holsteijn
donderdag 29 februari 2024

Ons bereikte het droevige bericht dat op 19 februari jl. enthousiast oud vrijwilliger van onze club, Peter van Holsteijn is overleden.

Wij herinneren Peter als een enthousiast en betrokken ouder toen zijn zoon Sven van Holsteijn bij ons voetbalde en ook als vrijwilliger met verstand van voetbal. Als vrijwilliger was hij enorm betrokken bij de vereniging. Zo was hij onder andere in het seizoen 1983-1984 leider van de C1 met Jos Kester als trainer. Naast het leiderschap, was hij ook zo'n vijf jaar als TC lid betrokken bij de ontwikkeling van de E'tjes en F'jes. Maar ook als er een klussendag werd georganiseerd, was Peter niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken. Wij zijn Peter heel dankbaar voor wat hij voor onze vereniging heeft gedaan. Op de foto's zien we de gulle lach van Peter tijdens het 40 jarig jubileumkoor en de voorbereiding van het bestuurselftal in juni 2006 in Café bij 't Hof.

Wij wensen Jeanet, kinderen en kleinkinderen veel sterkte en kracht toe om dit verlies te verwerken.

Leden en bestuur S.V. Honselersdijk

jem-id