Wederom nieuw lid De Club van Honsel - Arbo.nu
woensdag 28 februari 2024

Sindskort is Arbo.nu lid van de Club van Honsel en ik stel mij graag aan u voor.

Mijn naam is Yvon Brunt en ik ben in 2018 gestart met Arbo.nu, een gecertificeerde arbodienst met inmiddels vestigingen in Wateringen, Hoek van Holland en Middenmeer.

Het is mijn doel om met Arbo.nu de klant in zijn totaliteit te ontzorgen en zowel de werkgever als de werknemer persoonlijke aandacht te geven. Wij werken met BIG-geregistreerde bedrijfsartsen en gediplomeerde verzuimconsulenten. Wij richten ons vooral op re-integratie en preventie en onze praktische aanpak kan resulteren in een aanzienlijke beperking van verzuim en verzuimkosten.

Een arbeidsongeschikte werknemer kan meestal snel terecht bij één van onze bedrijfsartsen, ook wanneer er psychische klachten zijn. Onze verzuimconsulenten spreken meerdere talen, (Engels, Pools, Lets, Oekraïens, Russisch, Turks en natuurlijk Nederlands) waardoor mensen in de eigen taal geholpen kunnen worden. Tevens ben ik gecertificeerd vertrouwenspersoon en kan in gesprek gaan met werknemers als daar behoefte aan is.

Meer informatie over Arbo.nu vindt u op onze website: www.arbo.nu
Ik kijk er naar uit om deel uit te maken van de businessclub van SV Honselersdijk en hoop snel de andere ondernemers en leden te ontmoeten.

Yvon Brunt

jem-id