Dag 4 & 5 Supporters op reis (slot): Vrijdag is de mooiste dag in Spanje!
dinsdag 16 januari 2024

Vandaag was er een heerlijke ochtend vrij voor de supporters, waardoor er dus enigszins uitgeslapen kon worden. Dat was voor een deel van de groep reden om even een wandeling te maken over de boulevard of om ergens in een hippe koffietent een lekkere kop koffie te drinken. Na de lunch werd koers gezet richting het trainingscomplex, waar de eerste groep een hersteltraining afwerkte en de supporters zichtbaar genoten van de onderlinge groepsdynamiek en de strakblauwe lucht met een heerlijk zonnetje. Om 15.15 uur werd er door de 2e groep afgetrapt tegen WCR 1, de nummer 3 in de 4e klasse. Ook WCR had een groep supporters meegenomen, wat zorgde voor een volle tribune.

Hoogtepuntje van de wedstrijd was de goal van Djehnairo die daarmee de eindstand op het scorebord bracht: 2-2. Hij liet even wat Honselse bravoure zien en maande het publiek tot stilte met deze prachtige goal. Verder was de wedstrijd van WCR kant vrij stevig, maar wisten de Honselse mannen hier goed en volwassen mee om te gaan. Voor de supporters was het na de wedstrijd tijd om weer de lokale restaurants te bezoeken en kozen de meesten ervoor om daarna lekker de koffer in te gaan pakken. Hoog tijd voor café het mandje. Zaterdagochtend werd er met een vol vliegtuig richting Honselersdijk gevlogen en sloten we gezamenlijk af in de kantine.

Namens alle supporters willen wij de club, de vrijwilligers, de sponsoren en iedereen die dit trainingskamp weer mogelijk heeft gemaakt hartelijk bedanken! In het bijzonder natuurlijk onze reisleider Ed Kooij die alles weer op rolletjes liet verlopen. Wij zijn dan ook ontzettend trots op de club en wij zijn blijkbaar bijzonder door heel normaal te doen, aldus Moek. Dat blijkt wel uit het mailtje dat de club heeft mogen ontvangen van een ouder echtpaar, zie hieronder:

Onderwerp: Benidorm.

Vandaag zaten wij op terras KU Lounge aan de boulevard van Benidorm toen een groep supporters en later de trainingsselectie het terras overspoelde.

Wat hebben wij als 75-jarigen genoten van deze club mensen. De spontaniteit, vrolijkheid en enthousiasme spatte ervan af. De sponsor Prins Group mag zich gelukkig prijzen met zo’n achterban. Petje af.

Een trainingskamp waar iedereen trots op kan zijn! Tot volgend jaar!

Condubouw