5e dag selectie S.V. Honselersdijk in Benidorm (echte slot)
zondag 14 januari 2024

De 5e en laatste dag van het trainingskamp staat in het teken van de terugreis naar Sportpark De Strijphorst. In verband met de vertrektijd van het vliegtuig en de bijbehorende busreis naar het vliegveld, werd de complete groep al om 07:00uur in de ontbijtzaal van het hotel verwacht.

Dit "vroege" tijdstip in combinatie met vrij besteedbare avond ervoor was geen garantie voor een complete groep aan de tafels. En dit werd ook werkelijk. 3 Spelers waren te laat, en 10 spelers hebben het ontbijt maar helemaal overgeslagen, (maar waren wel op tijd bij de bus), 2 spelers hebben de twijfelachtige eer gehad om gewekt te worden door de trainer. Alle uitslapers konden hun extra opgedane energie mooi gebruiken om alle grootte tassen te dragen.

Op het vliegveld aangekomen werd de selectie herenigd met de supportersgroep, en is iedereen veilig door de grote groene vogel naar Amsterdam gebracht. Nadat de bus ons heeft afgezet bij het clubgebouw werden de laatste verslagen van Andries voorgelezen door 2 uitslapers, en heeft onze voorzitter uitgebreid stilgestaan bij iedereen die dit kamp hebben mogelijk gemaakt (zie onderstaande tekst). Het waren 5 fantastische dagen en we kijken vol vertrouwen uit naar de 2e helft van het seizoen.

Met de afsluitende worden van de voorzitter:

Goedendag allen,

We hebben een fantastisch trainingskamp achter de rug. 5 Dagen waarin er door de complete selectie hard is getraind, waarin ze twee mooie potjes voetbal hebben laten zien, en waar is gewerkt aan een staat van de 2e helft van dit seizoen.

Maar ook 5 dagen waarin heel veel plezier is gemaakt, en waarmee is gewerkt aan een goede teamspirit. En dit alles was niet mogelijk zonder een hele grote groep betrokkene. Deze betrokkene wil ik hierbij even bedanken:

- de supporters voor hun constante support
- de fotograaf/journalist voor de mooie foto's, en teksten op de website
- de trainers voor hun wijze raad
- de leiders voor hun geduld met jullie
- de verzorging voor de goede medische zorg
- alle Sponsors, en in het bijzonder de business club voor de financiƫle bijdrage
- andries voor zijn dagelijkse kijk op het kamp
- een bijzonder groot applaus voor Lars Ammerlaan en Ed Kooij voor de organisatie
- en daarnaast de complete club, en dat zijn jullie zelf!
- en dus heel groot applaus voor S.V. Honselersdijk

Ik wil afsluiten de mooiste quote van afgelopen week: "Mannen vergeet niet, haal alles eruit wat erin zit"

Een prettig weekend, en een succesvol 2e deel van de competitie.
Erwin van der Mark

Van Dijk Brouwer Installatietechniek