Kerstrad 2023: Overdosis Kerstrad-kriebels met DJ Rob van Veen
vrijdag 15 december 2023

Morgen is het nog maar een week tot de grote dag van het Kerstrad, hoog tijd dus om weer één van de artiesten in de spreekwoordelijke schijnwerpers te zetten. Nergens zal je een hoger gehalte aan Kerstrad-kriebels ervaren dan bij DJ Rob van Veen. Onze eigen DJ weet als rasechte Honselersdijker de gevoelige Kerstrad-snaar bij iedereen te raken, zelfs voor de welbekende dagjesmensen is er geen ontkomen aan.

Op jonge leeftijd maakte DJ Rob van Veen zo'n 7 jaar geleden al zijn debuut op het Kerstrad, destijds als vervanger van Otto Wunderbar. Inmiddels is onze clubman dergelijke artiesten allang ontgroeid, maar gelukkig maakt hij ook dit jaar weer tijd vrij in zijn agenda om te schitteren op het Kerstrad. Trek je dansschoenen alvast maar aan, want met Rob in de zaal is er geen mogelijkheid om stil te staan. Misschien heeft DJ Rob van Veen zelfs nog een verrassing voor ons in petto...

Er is geen ontkomen aan een overdosis aan Kerstrad-kriebels, dus geef je er maar helemaal aan over. Samen tellen we af tot de ultieme dag, waarop we dus ook weer kunnen genieten van DJ Rob van Veen.

Tot zaterdag 23 december, tot Kerstrad!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek