Kerstrad 2023: Garderobe en muntenverkoop
zondag 17 december 2023

Nu we in de week van het Kerstrad zijn beland, volgt er zoals altijd meer informatie over de dag zelf. Wat kunnen we komende zaterdag allemaal verwachten? En hoe bereiden we ons het beste voor op het langverwachte Kerstrad? Je leest het de komende dagen op onze website en social media kanalen, om vandaag te beginnen met de garderobe en de muntenverkoop.

Garderobe
Het mysterie van de verdwenen jassen op het Kerstrad is vanaf dit jaar verleden tijd, en nu écht! Na de chaos die tijdens de vorige editie van het Kerstrad bij de garderobe ontstond heeft de organisatie besloten om dit jaar gebruik te maken van kluisjes. Hiermee zorgen we ervoor dat iedereen de volgende dag in bed kan uitkateren in plaats van een zoektocht naar de juiste jas te starten op onze club.

Door het gebruik van de kluisjes zijn er geen verliezers meer bij het Kerstrad. Sterker nog, we hebben nog een speciale verrassing voor enkele gebruikers van de kluisjes. Hierover later meer op onze socials!

Muntenverkoop
We houden het net als voorgaande jaren voor iedereen zo eenvoudig mogelijk door met een muntenverkoop te werken. Alle loten voor het rad en diverse soorten dranken zijn te koop met de oranje SVH-munten. Alleen bij het bestellen van eten bij de foodtruck is het niet mogelijk om af te rekenen met de oranje SVH-munten.

Heb je nog oranje SVH-munten liggen van één van onze eerdere evenementen? Geen probleem, deze kun je komende zaterdag gewoon gebruiken bij het Kerstrad. Let op: witte munten zijn niet meer geldig!

We hopen dat jullie met bovenstaande informatie nog beter voor de dag komen tijdens het Kerstrad. In de komende dagen volgt er nog meer informatie, dus zorg ervoor dat je de website en social media kanalen in de gaten houdt! We tellen samen af naar komende zaterdag…

Tot zaterdag, tot Kerstrad!

Sosef & v/d Knaap