S.V. Honselerdijk sluit 2023 af met nederlaag
maandag 11 december 2023

Het eerste elftal sluit 2023 af met een nederlaag van 3-0 tegen RKDEO. Ondanks deze nederlaag kan S.V. Honselersdijk terug kijken op een geslaagde eerste seizoenshelft!
De uitslag tegen RKDEO doet anders vermoeden dan het verloop van de wedstrijd. Bij afwezigheid van verslaggever en fotograaf maken we graag gebruik van het verslag op de RKDEO website. De start was voor S.V. Honselersdijk, dat volgens de verslaggever van RKDEO stormachtig van start ging. Kansen kreeg, echter op achterstand kwam door een ongelukkige eigen doelpunt van Nigel Hendriks. Het bleek onder erbarmelijke omstandigheden een wedstrijd in een hoog tempo, met kansen over en weer en een geweldige inzet. Van beide kanten werden de neergutsende regen en harde wind getrotseerd.
De tweede helft leverde minder kansen op, maar bleef door het hoge tempo en de op en neer golvende aanvallen absoluut de moeite van het bekijken waard.
Voor het volledige verslag met foto's kijk op de website van RKDEO.
Ook bij Haaglanden Voetbal is een verslag met foto's te vinden.

Opstellling
Van der Helm, Van Wingerden, Van Hagen, Hendriks, Van Schie, Van der Kraan, Van der Stap (72. Van der Ende), Valstar, Van Veen, Van der Zijden (72. Ammerlaan), Bogaards (82. Holder).

Onderstaande sfeerfoto's zijn van Jan van Marrewijk.

Zoomin'