Volgende week Super Saturday na S.V. Honselersdijk - Den Hoorn!
vrijdag 12 mei 2023

Volgende week staat de regioderby tegen Den Hoorn op het programma voor ons eerste elftal. Een hele belangrijke wedstrijd gezien de stand op de ranglijst, beide elftallen hebben zich nog niet definitief veilig weten te spelen. Vandaar dat alle steun en support nodig zal zijn in deze kraker om lijfsbehoud in de eerste klasse.

Na afloop van de wedstrijd tegen Den Hoorn is het (eindelijk) weer tijd voor de gezelligste 3e helft van het Westland. Op Super Saturday zullen we er weer één groot feest van maken! Met een beetje geluk van de weergoden staan we tijdens dé derde helft op het buitenterras, zonder dit geluk zetten we de kantine zoals gebruikelijk weer op z'n kop.

Zet de Super Saturday snel in je agenda en zorg dat je erbij bent. Het belooft weer een gezellige dag te worden op Sportpark de Strijphorst.

Tot zaterdag 20 mei, tot Super Saturday!

jem-id