Westlands veredelingsbedrijf Evanthia trotse sponsor van voetbalvereniging S.V. Honselersdijk
dinsdag 21 maart 2023

Saamhorigheid, sportiviteit, Westlandse sfeer en liefde voor het spel, dat is S.V. Honselersdijk. De Westlandse voetbalvereniging SVH bestaat al sinds 1964 en telt inmiddels zo’n 700 leden, waarvan meer dan 440 jeugdleden. SVH vervult in de Westlandse regio een belangrijke maatschappelijke, sociale en recreatieve rol op voetbalgebied, met een nog altijd groeiend ledenbestand, inzet van trouwe vrijwilligers en steun van enthousiaste sponsoren. Sinds vorig jaar is het Westlandse veredelingsbedrijf Evanthia trotse sponsor van de vereniging.

“Evanthia is een ambitieus bedrijf met een internationale focus en tegelijkertijd nog altijd nuchter en met stevige wortels in de Westlandse grond”, aldus Louis Kester, Commercieel Directeur van Evanthia. “Net als bij SVH staan bij Evanthia de mensen centraal, als drijvende kracht achter succesvol, duurzaam partnerschap. Evanthia kent tal van medewerkers, stagiaires en relaties die nauw betrokken zijn bij de vereniging en we leggen met het sponsorschap graag verbinding met de club en de regio. Daarnaast spelen wij graag op Champions League niveau en voor échte teamplayers is er bij Evanthia altijd plek.” Het veredelingsbedrijf uit Monster/’s-Gravenzande brengt met opvallende sponsorpanelen langs het veld, met de slogan “Speel mee in het winnende team”, de mogelijkheden tot werken bij Evanthia onder de aandacht.

Evanthia is in 10 jaar tijd uitgegroeid tot een internationale speler in de sierteelt, sterk in het ontwikkelen van nieuwe, onderscheidende rassen en het opzetten van hechte samenwerkingen door de sierteeltketen heen. Evanthia handelt, naast sterke eigen genetica, ook in een uitgekiende selectie van genetica van derden. Zo biedt het bedrijf een zeer breed assortiment snijbloemen, tropische planten en pot- en perkplanten. Evanthia levert zaden én jonge planten uit zaad en weefselkweek aan telers wereldwijd, voor de beste start van een commerciële teelt.

Zoomin'