Schaduwcoach: Ongekende spanning in de top van het klassement
vrijdag 10 februari 2023

Na een wekenlange radiostilte is het tijd voor een update omtrent het Schaduwcoach-klassement. Net als in de Eredivisie, blijkt de strijd om de koppositie een zeer spannende te zijn. Basso Pensionado gaat al wekenlang aan kop, maar als hij achterom kijkt ziet hij Jeanette en Paul op zeer korte afstand. Het verschil tussen de nummer 1 en 3 is slechts twee puntjes, wat betekend dat we na dit weekend weleens een andere klassementsleider zouden kunnen hebben.

In de afgelopen weken werd er goed gepresteerd door ons vlaggenschip. Met drie overwinningen op rij wisten de oranjehemden zich op te werken naar een mooie positie in de ranglijst van de 1e klasse. Opvallend is dat de Schaduwcoaches weinig vertrouwen hadden in de uitwedstrijd bij Den Hoorn. Hier werd een mooie 1-4 overwinning geboekt. Tijdens deze wedstrijd wisten de Schaduwcoaches gezamenlijk slechts 32 punten te verzamelen, een historisch lage score.

Deze zaterdag staat de uitwedstrijd tegen Wippolder op het programma. We zijn benieuwd of de Schaduwcoaches tijdens deze wedstrijd meer punten weten te verzamelen.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek