Dag 4 trainingskamp: de Algarve Cup
zondag 8 januari 2023

Vandaag werd er al om 8.00 uur ontbeten, daar waar de organisatie wederom een half uur mis zat in de planning. In de shirts van Telako was ook vandaag iedereen netjes op tijd.

Er werd vertrokken naar het sportcomplex van FC Fereiras, waar de Algarve cup op het programma stond. Doordat de wedstrijd van het tweede elftal werd geannuleerd speelde de voltallige selectie om beurten in de 3 wedstrijden. Tegenstanders RKSV Nuenen, vv Hoogland en Jodan Boys komen allen uit in de 4e divisie , dus we konden aan de bak. De uitslagen waren respectievelijk 0-0, 0-3 en 1-2, waar met name de laatste wedstrijd er meer in had gezeten. Bas miste een strafschop en vlak voor het eindsignaal maakte Jodan Boys op prachtige wijze de winnende goal. Na de prijsuitrijking kwamen we de buren van Quintus tegen en werd er wedergekeerd naar het hotel.

Na een ietwat rommelige fotoshoot van Alexander in alle gesponsorde kleding had de groep een vrije middag. De groep zocht het oude gedeelte van Albufeira op voor een droogje en een natje. Meerdere liederen passeerden de revu, waarbij met name Milan en Vince het om onnavolgbare redenen moesten ontgelden. Op deze laatste avond werd opnieuw café Celebrations opgezocht door de spelers, terwijl de begeleiding een sportsbar opzochten. Het werd een hilarische avond waarbij de liederen lang werden door gezongen.

Morgen staat er een groepswandeling op het programma en zal het trainingskamp worden afgesloten.

Tot morgen,
Andries