Nieuwe kledinglijn vanaf vandaag beschikbaar via de vernieuwde webshop!
donderdag 14 juni 2018

Vorige week heeft iedereen al op onze website kunnen lezen dat er een nieuwe kledinglijn van JAKO voor het seizoen 2018/2019 gelanceerd gaat worden. Vanaf vandaag is het mogelijk om de artikelen van de nieuwe kledinglijn aan te schaffen. Dit kan door naar de vernieuwde webshop van Blue Sport & Workwear te gaan, speciaal ontwikkeld voor leden van S.V. Honselersdijk. De webshop gaat vanaf 18:00 vandaag online, vanaf dat moment is het mogelijk om de artikelen te bestellen.

Welke artikelen kunnen besteld worden in de webshop?
In de vernieuwde webshop kunnen alle trainingsitems en wedstrijdpakken besteld worden, uiteraard in alle beschikbare maten met een mogelijke opdruk op de artikelen. Deze items worden ook weergegeven op de foto's, waarop eerste elftalspelers Tom van Veen en Marcel Bruggeling de nieuwe trainingstenues laten zien.

Waar kan ik de bestelde artikelen ophalen?
De artikelen die je online besteld kunnen op de afgesproken leverdatum opgehaald worden bij Rijwielhandelaar Vincent Vis in Honselersdijk. Ook kunnen hier eventueel bestellingen geretourneerd worden naar Blue Sport & Workwear. Op de bijgevoegde foto is het S.V. Honselersdijk-gedeelte in de winkel van Vincent Vis te zien. Op de foto staan Ad Vermolen (Blue Sport & Workwear) en Vincent Vis van de gelijknamige rijwielhandelaar.

Hoe weet ik welke maten ik nodig heb van de gewenste artikelen?
In principe zijn de maten van de artikelen uit de nieuwe kledinglijn hetzelfde als de maten van de huidige kledinglijn. Wanneer je twijfelt tussen twee maten, kan je gebruik maken van de matentabel die bij alle artikelen te zien is.

Kunnen alle artikelen geretourneerd worden?
De artikelen kunnen binnen de aangegeven bedenktijd geretourneerd worden naar Blue Sport & Workwear, mits de kleding geen gepersonaliseerde bedrukking heeft. In dat geval is het namelijk onmogelijk om de bestelde artikelen te retourneren.

Hoe kom ik bij de webshop?
De webshop is via de volgende link bereikbaar: Webshop S.V. Honselersdijk. Ook is het mogelijk om via de button op de homepagina, boven de barometer voor de inzamelingsactie, de webshop te bereiken.

We hopen dat we hiermee alle vragen over de nieuwe kledinglijn en de vernieuwde webshop hebben beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben over de nieuwe kledinglijn, het gebruik van de vernieuwde webshop of de afhandeling van bestellingen bij Rijwielhandelaar Vincent Vis, stel deze vragen dan gerust.

Sosef & v/d Knaap