Businessclub op bezoek bij Van der Mark Ketelonderhoud
dinsdag 5 april 2022

Zo'n anderhalve week geleden was het eindelijk weer zover, het eerste uitje van De Club Van Honsel in ruim twee jaar. De geplande bezoeken en borrels konden gedurende coronatijd in de koelkast gezet worden, maar nu was er eindelijk weer de mogelijkheid om bij elkaar te komen.

Op vrijdagavond werd de hervatting van de DCVH-uitjes spreekwoordelijk afgetrapt op bezoek bij Van der Mark Ketelonderhoud. Het bedrijf van de nieuwe voorzitter van S.V. Honselersdijk, Erwin van der Mark, heeft in De Lier een zeer nieuw pand wat het bewonderen waard was. Na een ontvangst met koffie en catering van Broodjesservice Westland was het tijd voor een rondleiding door het nieuwe pand.

Hierbij kregen de aanwezige DCVH-leden en het bestuur van S.V. Honselersdijk meer uitleg over de ketels, die niet alleen in de tuinbouw maar ook in de scheepvaart worden ingezet. Indrukwekkend om te zien wat hierbij komt kijken en wat voor 'operaties' er worden uitgevoerd.

Uiteraard was er na afloop van de rondleiding tijd en ruimte voor een gezellige borrel. Het was goed om na zo'n lange tijd eindelijk weer eens bij elkaar te komen met de leden van de businessclub van S.V. Honselersdijk.

Op naar de volgende DCVH-uitjes van dit seizoen!

Condubouw