S.V. Honselersdijk en Westland Stars starten samenwerking
zondag 19 juli 2020

S.V. Honselersdijk en Westland Stars starten samenwerking

S.V. Honselersdijk en Westland Stars gaan een samenwerking aan. Vanaf september zullen de leden van Westland Stars ook op de Strijphorst te vinden zijn.

S.V. Honselersdijk is erg blij met de komst van de basketbalvereniging. We hebben een mooi sportaccommodatie met daarbij een sporthal en om hier nu een nieuwe zaalsport te kunnen faciliteren heeft voor ons een grote meerwaarde. Wij zijn dan ook blij dat Westland Stars vanaf september gaat starten met de trainingen in de Sosefhal en op termijn worden ook de competitiewedstrijden op zaterdag gespeeld in de Sosefhal.

De Sosefhal zal deze zomer aangepast worden zodat de hal geschikt wordt voor basketbal. Voor Westland Stars een mooie mijlpaal waarbij het doel is om met deze centrale locatie een groter deel van het onze regio te kunnen bereiken. De vereniging die zijn roots in ‘s-Gravenzande heeft is blij dat de Sosefhal als trainingslocatie wordt toegevoegd.

Ab van Dijk en Karsten de Gier zetten afgelopen donderdag de nodige handtekeningen en maakten daarmee de weg vrij voor een langdurige samenwerking tussen beide verenigingen.

jem-id