Nieuw lid voor De Club Van Honsel: Onings Holland Flowerbulbs
maandag 16 september 2019

Het nieuwe voetbalseizoen wordt door de businessclub van S.V. Honselersdijk feestelijk afgetrapt met de komst van een nieuw lid. Sinds enkele weken is Oning Holland Flowerbulbs namelijk toegevoegd aan De Club Van Honsel. Namens de gehele club heten we het nieuwste lid van harte welkom bij de businessclub!

Onings Holland is een gerenommeerde exporteur van bollen en knollen. Het familiebedrijf bestaat al ruim 65 jaar en heeft een grote naam opgebouwd in de export van leliebollen. Naast de nummer één in lelies is Onings Holland ook een gewaardeerde leverancier voor andere bol- en knolgewassen, zoals tulpen, irissen, fresia’s, gladiolen en hyacinten.

We hopen samen met het nieuwste businessclub-lid Onings Holland Flowerbulbs een mooie, sportief succesvolle toekomst tegemoet te gaan!

Zoomin'