70's&80's party groot succes!
woensdag 17 mei 2017

fgelopen zaterdag was het eindelijk zover: Het 70's/80's spektakel waar velen al maanden naar uitkeken! In totaal hebben dik 400 bezoekers genoten van de grootste hits uit de discotijd en de organisatie heeft veel positieve berichten mogen ontvangen. Wie weet smaakt dit naar meer ...

Uiteindelijk was het doel om geld op te halen voor de renovatie van de kleedkamers en dat is gelukt! In totaal is er €3000,- opgehaald die volledig ten goede komt aan de verbouwing. De barometer met het bedrag dat opgehaald wordt, gaat steeds verder stijgen. Laten we hopen dat deze acties weer aanleiding geven tot nieuwe initiatieven.

Wij willen via deze weg alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet om dit feest mogelijk te maken. Wij zijn trots op onze vrijwilligers!

Mocht u niet mee willen doen aan de organiseerde acties, maar wilt u toch uw steentje bijdragen aan de renovatie? Uiteraard zijn ook (anonieme) donaties van harte welkom!

Voor meer informatie kunt u hiervoor terecht bij Ab van Dijk via beheer@svhonselersdijk.nl.

Zoomin'