Morgen 70's&80's party!
vrijdag 12 mei 2017

Het is bijna zover! De Sosefhal wordt omgetoverd tot een ware jaren 70/80 disco en DJ Eeft van der Ende draait de grootste hits uit die tijd.

Tina Turner en Agnetha Fältskog zijn al aan het inzingen en de organisatie is samen met andere vrijwilligers volop bezig om de Sosefhal te verbouwen!

Er zijn nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar die aan de deur worden verkocht. Kosten hiervoor zijn €15,- per kaart. Wil je het risico niet lopen om dit feest te missen? De kaarten zijn ook nog verkrijgbaar bij Family Treffers en Total Wubben.

We zijn nog wel op zoek naar vrijwilligers die zondag willen helpen opruimen. Dus hoef je niet aan het moederdag ontbijt te zitten? Meld je dan aan bij beheer@svhonselersdijk.nl om ook je steentje bij te dragen!

Samen maken we er een groot feest van!

Condubouw