Laatste winnaar 'wedden op de uitslag' gaat met een bloemenbon van de Bloemendijk naar huis
zondag 7 mei 2017

Zaterdag 6 mei speelde het eerste van S.V. Honselersdijk een zéér belangrijke wedstrijd. Tevens ook gelijk de laatste thuiswedstrijd, dus nog maar één mogelijkheid om te wedden op de wedstrijdstanden.

8 jongens en 1 meisje van de JO11 hebben hun uiterste best gedaan om zoveel mogelijk loten te verkopen. De opbrengst hiervan gaat volledig naar de renovatie van de kleedkamers.

Ook vandaag werd er weer een mooi bedrag opgehaald: €268,70 Als we dit bedrag optellen bij de bedragen van de andere 5 wedstrijden komen we uit op een totaal van €1323,70. Allemaal bij elkaar gebracht door onze jeugd! Klasse! We willen iedereen bedanken voor hun bijdrage en inzet!

Na een achterstand van 0-2 heeft S.V. Honselersdijk zich goed terug weten te knokken. Met goed gevolg, een overwinning van 3-2!

Tom van Schie had zowel de ruststand, de eindstand als het aantal gele kaarten goed voorspeld. Hij mocht daarom als gelukkige winnaar een cadeaubon van "De Bloemendijk" in ontvangst nemen. Gefeliciteerd Tom!

Zoomin'