Voetballen bij S.V. Honselersdijk kan al vanaf vijf jaar
vrijdag 21 april 2017

Kom jij ook voetballen bij S.V. Honselersdijk? Voetballen bij SV Honselersdijk kan al vanaf vijf jaar.
Mini Pupillen (Jeugd Onder 7 jaar):
De mini’s (JO-7) spelen 4 tegen 4 tegen mini’s van de andere Westlandse verenigingen. De jongens en meisjes trainen elke woensdagmiddag een uurtje.

Pupillen (Jeugd Onder 9 jaar):
Vanaf 7 jaar kun je meteen bij je leeftijdgenoten instromen. De Pupillen (JO-9) spelen 6 tegen 6 inclusief keeper. Er wordt één of twee keer in de week een uur getraind.

Lijk het jou ook leuk om met je vriendjes of vriendinnetjes in een team te spelen in de prachtige kleuren van Honselersdijk? Meld je dan voor de zomer nog aan, dan kunnen we na de zomervakantie meteen aan de slag. Kijk op pagina van de Ledenadministratie op onze website voor meer informatie en om je aan te melden. En volg S.V. Honselersdijk via Facebook.

Van der Meer verzekeringen