Oproep: Spelers en vrijwilligers gezocht voor zaaltak S.V. Honselersdijk
woensdag 19 april 2017

De zaalvoetbal tak van S.V. Honselersdijk is voor het komende seizoen dringend op zoek naar nieuwe zaalvoetballers en enthousiaste vrijwilligers. Het afgelopen seizoen was het eerste seizoen van de nieuwe zaaltak van de vereniging en uiteindelijk is gebleken dat er vaak een tekort was aan spelers, waardoor er veel geschoven moest worden. Een situatie die niet helemaal ideaal is en dus wordt er bij deze een oproep gedaan voor nieuwe zaalvoetballers en -vrijwilligers.

Seizoen 2016 – 2017 is het S.V. Honselersdijk zaalvoetbal gestart met 3 actieve dames en 5 actieve heren zaalvoetbalteams in verschillende klassen. Naar gelang het seizoen verstreek is gebleken dat de speler/keeper bezetting per team te krap is geweest, zeker toen er meerdere speler/speelsters langdurig geblesseerd raakten en een aantal uiteindelijk hebben moeten afhaken.

Waardoor met regelmaat teams moesten worden bijgestaan door spelers/speelsters uit de andere teams. Mutaties en aanpassingen zijn voor een keer niet zo heel erg, maar als dit te vaak gebeurd dan wordt de animo minder bij leden die steeds weer een minimale teambezetting hebben of leden van andere teams die steeds moeten aanvullen.
Die problemen willen we in het nieuwe seizoen proberen te voorkomen door teams samen te stellen met een ruimer aantal spelers per team.

Wij willen het zaalvoetbalseizoen 2017 – 2018 starten met voldoende spelers/keepers en leiders in alle teams. Wij hopen een groot aantal nieuwe leden – zaalvoetbal te werven voor het zaalvoetbal seizoen 2017 – 2018. Er zijn veel nieuwe leden nodig om alle (onderstaande) teams te kunnen behouden en bezetten met ruim voldoende spelers en leiders.

Heren
1e team – 1e divisie
2e team – 1e klasse (1)
3e team – 4e klasse (3)
4e team – 4e klasse (4)
5e team – 5e klasse (5)

Dames
1e team – 1e klasse (6)
2e team – 2e klasse (5)
3e team – 2e klasse (10)

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland, kom dan langs op de info / inschrijfavond vrijdag 21 april vanaf 19.30 uur in de Sosefhal. Nieuwe leden en/of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

S.V. Honselersdijk zaal 1 speelt deze avond om 20.30 uur de laatste competitiewedstrijd tegen GZV Watergras.

Prins Group