Taskforce Alcoholbeleid van start
woensdag 5 april 2017

Deze week is er een eerste bijeenkomst geweest m.b.t. alcoholbeleid binnen S.V. Honselersdijk. Er is de laatste maanden veel over gesproken en vanuit deze praktijksituaties is er nu dus een zogeheten ‘taskforce’ opgericht. Zij delen ervaringen, vraagstukken en visie. Het doel hiervan is het onderzoeken van de nut van een dergelijk beleid en evalueren hoe dit problemen in de toekomst kan vermijden.

Er is een start gemaakt met het uitspreken van verwachtingen naar elkaar en over elkaar. Waar loop je tegen aan als vrijwilliger? Wat zijn je rechten en plichten als vrijwilliger/supporter/ouder?

Middels een brainstormsessie zijn de eerste punten op papier gezet en heeft dit stof tot nadenken gegeven. Het huiswerk voor de volgende bijeenkomst van 15 mei is dan ook het uitwerken van deze ideeën, informatie winning bij andere organisaties/verenigingen en veldonderzoek binnen de eigen vereniging.

Deelnemers zijn
Nancy Peters
Eveline Mouthaan
Marcel van Dijk
Hans vd Vlis
Hugo van Velden
Paul Groenewegen
Kim van Zanten

Ideeën? Meedenken? Vragen? Spreek een van bovenstaande mensen gerust aan.

Van der Meer verzekeringen