S.V. Honselersdijk neemt revanche
zondag 26 maart 2017

Het 1e zaalteam van S.V. Honselersdijk heeft door een 2-4 zege op bezoek bij Multicult revanche genomen voor de nederlaag eerder dit seizoen. Tegen deze Haagse ploeg werd in de Sosefhal de enige verliespartij geleden dit seizoen.
Na het kampioenschap voor S.V. Honselersdijk vorige week doen de resterende competitiewedstrijden er eigenlijk niet meer toe. Met een smalle selectie werd dan ook de strijd aangegaan met Multicult. Voor de Haagse ploeg stond er nog wel wat op het spel. Zij staan net boven de streep, maar moeten voor het mooi nog wel wat punten pakken in de resterende wedstrijden. S.V. Honselersdijk begon goed aan de wedstrijd. Door treffers van Jordy Brouwer en Melvin Vissers nam de ploeg van Naim el Yousfi een vroege 0-2 voorsprong. Voor en na rust deed Multicult echter iets terug op een moment dat S.V. Honselersdijk verslapte na de snelle 0-2 voorsprong. De 2-2 maakte het andere Oranje wakker en middels treffers van James Dhanai en Jordy Brouwer werd er een 2-4 zege binnen gehaald. Volgende week staat er wel weer wat op het spel voor S.V. Honselersdijk. Dan trapt men op vrijdag 31 maart om 20:30 uur in eigen Sosefhal af voor de kwartfinale bekerwedstrijd tegen Watergras 4. Een mooie uitdaging om nog voor de dubbel te gaan.
Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Zeperd Dames S.V. Honselersdijk
De dames van S.V. Honselersdijk verloren in de Dames 1e klasse met 3-2 op bezoek bij SJZ. De Westlandse dames speelden te slap en keken bij rust tegen een 2-1 achterstand aan. Inge Versteeg was verantwoordelijk voor de Dijkse treffer. Na rust maakte Marion Kemper de 2-2 maar in de slotminuut was het de ploeg uit Zoeterwoude die alsnog de volle winst naar zich toe trok.

Van der Meer verzekeringen