Zaal 1 trapt in nieuwe tenues af tegen Lugdunum
vrijdag 3 februari 2017

Vanavond trapt het 1e zaalteam om 20:30 af voor de 1e thuiswedstrijd dit jaar. Tegenstander is het Lugdunum. Het Leidse team is terug te vinden op de 6e plek. Honselersdijk zal dit doen in de nieuwe zaalvoetbal tenues. Om 19:30 uur zal de zaalvoetbalselectie deze uitgereikt krijgen.
S.V. Honselersdijk zal er ongetwijfeld in de nieuwe tenues vol voor gaan om de voorsprong van 8 verliespunten op ASW in stand te houden. Lang is er op gewacht, dus dat moet vleugels geven. Het hopen is ook op een herhaling van de uitwedstrijd toen er met 0-6 gewonnen werd. De wedstrijd van vorige week geeft dan ook voldoende handvatten toen er een hele aantrekkelijke en vermakelijke zaalvoetbalwedstrijd gespeeld werd.

Na afloop van de wedstrijd van zaal 1 zullen Bjorn & Luca van Nierop optreden . De vorige wedstrijden zorgde hun optreden voor een super gezellige sfeer in de kleine kantine. A.s. vrijdag gaan we dat nog eens dunnetjes over doen.
Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen.

Kom eens kijken als u nog nooit geweest b ent en u heeft zeker een gezellige avond. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open. (Adelaarshorst/Valkehorst) De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht!

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Sosef & v/d Knaap