Beste idee van SVH gekozen op de JAL
zaterdag 29 oktober 2016

Gisterenavond op de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering hebben de aanwezigen hun stem uitgebracht op het "Beste idee van SVH". Onze voorzitter Erik Sosef gaf in zijn toelichting aan dat er heel veel goede ideeën zijn binnengekomen die ten uitvoer zullen worden gebracht, zoals bijvoorbeeld het opnemen van een S.V. Honselersdijk bidon in de webshop van S.V. Honselersdijk.

Er waren ook wat duurdere ideeën ingediend en daar konden de leden er gisterenavond één van kiezen. Er kon gekozen worden uit de volgende ideeën:
1. Overdekte (verhoogde) staanplaatsen op de paden tussen de velden 1,2,3 & 4.
2. Speeltoestellen voor de jongste jeugd naast het buitenterras.
3. Buitenterras en bar verhogen en de hierbij te creëren ruimte anders inrichten.

De aanwezigen hebben met een duidelijke meerderheid gestemd voor optie 3: het verhogen van het terras en de buitenbar. Het bestuur gaat dus met dit winnende idee aan de slag en er een project voor opzetten.

Sosef & v/d Knaap