Nieuwe S.V. Honselersdijk zaal a.s. vrijdag thuis tegen Mvv’27
donderdag 20 oktober 2016

a.s. vrijdag 21 oktober om 20:30 trapt het vernieuwde 1e zaalteam af voor de 1e derby dit seizoen. Mvv’27 uit Maasland is te gast in de Sosefhal. Na het verlies van medekoploper Tpp heeft Honselersdijk aan 1 punt voldoende om alleen op kop te komen. Mvv’27 draait nog moeizaam dit seizoen. 1 overwinning uit 4 wedstrijden is hun buit tot op heden. Honselersdijk verloor nog geen punt en zal dat zo willen houden om nu een gat te creëren met de achtervolgers.
Na afloop van de wedstrijd van zaal 1 zullen Bjorn & Luca van Nierop optreden .

Vorige wedstrijd zorgde hun optreden voor een super gezellige sfeer in de kleine kantine. A.s. vrijdag gaan ze dat nog eens dunnetjes over doen. Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open. (Adelaarshorst/Valkehorst) De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht !

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Condubouw