Optreden Bjorn & Luca na wedstrijd zaal 1
woensdag 28 september 2016

Aanstaande vrijdag speelt Zaal 1 weer thuis in de Sosefhal tegen Maense. Na afloop kunnen alle aanwezigen genieten van een optreden van Bjorn & Luca van Nierop. Om 20:30 trapt het vernieuwde 1e zaalteam af voor de 2e competitie wedstrijd in eigen huis. Vorige week een hele leuke wedstrijd tegen Rotterdamse Studenten met veel treffers en een 9-5 zege voor Honselersdijk.

Nu a.s. vrijdag komt Maense op bezoek. Deze Kaapverdiaanse club uit Rotterdam volgt op 2 punten. Hopelijk wordt het weer een aantrekkelijke zaalvoetbalwedstrijd met vele leuke momenten. Aan de spelers van Honselersdijk zal het niet liggen, het vizier op de aanval en er wordt makkelijk gescoord.

Na afloop van de wedstrijd van zaal 1 zullen Bjorn & Luca van Nierop optreden . Vorige week zorgde hun optreden voor een super gezellige sfeer in de kleine kantine. A.s. vrijdag gaan ze dat nog eens dunnetjes over doen. Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek.

De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open. (Adelaarshorst/Valkehorst) De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht !

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Prins Group