S.V. Honselersdijk geeft voetballes aan Rotterdamse Studenten
zaterdag 24 september 2016

Het vernieuwde 1e zaalteam van S.V. Honselersdijk deed in de 1e competitie wedstrijd in eigen huis aan klantenbinding. In een doelpuntrijke wedstrijd werd het uit de 1e divisie gedegradeerde Rotterdamse Studenten met 9-5 verslagen.

Bij vlagen waren er leuke zaalvoetbalmomenten te zien in de Honselse Sosefhal, maar ook werd er nog wel eens teveel risico genomen in de passing. Dat balverlies in de opbouw zorgde dan ook gelijk voor gevaarlijke counters. S.V. Honselersdijk kwam op deze manier op een 1-2 achterstand maar nam daarna de wedstrijd stevig in handen. Een goede fase tot de rust zorgde voor een 6-2 voorsprong halverwege. De 2e helft controleerde S.V. Honselersdijk de wedstrijd meer en waren er iets minder treffers te bewonderen. Wesley Verhoek en Nicky Brouwer waren beiden 2 maal succesvol. De overige 5 treffers werden verdeeld door Kaz van Oostrom-Soede, Jordy Brouwer, James Dhanai, Marcel Pronk en Melvin Vissers. Na 2 wedstrijden is S.V. Honselersdijk lijstaanvoerder en heeft het samen met TPP 2 nog geen punt laten leggen.

A.s. vrijdag speelt S.V. Honselersdijk weer thuis in de Sosefhal. Om 20:30 uur wordt er afgetrapt tegen Maense. Deze Kaapverdiaanse club uit Rotterdam volgt op 2 punten. Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open. (Adelaarshorst/Valkehorst) De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht !

Na afloop is er tijdens de 3e helft nog voldoende gezelligheid in de kleine kantine. Evenals afgelopen vrijdag zal het nog lang onrustig blijven onder de klanken van zanger Björn van Nierop.

Ook de dames 1 zaal van S.V. Honselersdijk hebben, evenals de heren, de volle 6 punten uit 2 wedstrijden. Op bezoek bij Lugdunum werd een 2-1 achterstand bij rust in een sprankelende 2e helft teniet gedaan. Door 3 treffers van Inge Versteeg, 2 van Amanda de Kok en 1 van Tamara Kuiper werd er uiteindelijk met 2-6 gewonnen.

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland? Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Zoomin'