Topklasse Zaal 1 speelt deze vrijdag thuis in de Sosefhal
donderdag 22 september 2016

a.s. vrijdag 23 september om 20:30 trapt het vernieuwde 1e zaalteam af voor de 2e competitie wedstrijd in eigen huis. Het uit de 1e divisie gedegradeerde Rotterdamse Studenten is de tegenstander. Voor S.V. Honselersdijk een 2e graadmeter en men is benieuwd of de eerst hoopgevende resultaten doorgezet kunnen worden. Na de 5-0 voor de beker tegen Tutor en de 0-6 winst op bezoek in Leiden tegen Lugdunum lijkt SV Honselersdijk al aardig op stoom.

Aanvoerder Wesley Verhoek gaat voorop in de strijd en de rest van de spelers kunnen niet achter blijven. Zo zijn de 1e wedstrijden al attractief en hopelijk kan dit voor eigen publiek nu ook voortgezet worden.

Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open. (Adelaarshorst/Valkehorst) De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht!

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Van Dijk Brouwer Installatietechniek