S.V. Honselersdijk zaal opent competitie overtuigend
zaterdag 17 september 2016

Na de 5-0 zege op Tutor in de bekerwedstrijd was er ook in de 2e wedstrijd een clean sheet voor het vernieuwde S.V. Honselersdijk zaal. In Leiden werd Lugdunum met 0-6 verslagen, nadat het bij rust al met 0-2 aan de leiding ging.
S.V. Honselersdijk zag op tegen de wedstrijd in de Sleutelstad. Lugdunum speelt al wat jaren in de Topklasse en is er dit seizoen niet zwakker op geworden. Maar S.V. Honselersdijk wist elkaar goed te vinden met diverse goede combinaties. Aanvoerder Wesley Verhoek ging voorop in de strijd en de rest moest wel volgen. En de kansen die Lugdunum kreeg werden vakkundig door keeper Pieter Blanken gekeerd. Want de Leidse ploeg kreeg echt wel goede kansen maar Blanken kroonde zich tot een van de uitblinkers. Wesley Verhoek was 2 maal succesvol, James Dhanai, Melvin Visser, Nicky en Jordy Brouwer maakten allen met 1 treffer de 6 vol.

Leuke bijkomstigheid is dat S.V. Honselersdijk gelijk koploper is, een plek die het tot het eind van het seizoen in handen wil houden. A.s. vrijdag wacht dan ook gelijk weer de volgende zware klus. In eigen sporthal Sosef wordt er om 20:30 uur afgetrapt tegen RS. Deze Rotterdamse Studenten kwamen vorig seizoen nog uit in de 1e divisie. U bent van harte welkom om te komen genieten van een bij voorbaat al weer leuke zaalvoetbal wedstrijd.

Ook de dames 1 van S.V. Honselersdijk wonnen hun 1e competitiewedstrijd. Na vorige week een 1-10 zege in de beker tegen SEP werd het nu een nette 4-1 zege op Loosduinen. Inge versteeg scoorde 3 maal. Marion Kemper maakte met 1 treffer de 4 vol.

ZAALVOETBALSTERS/ZAALVOETBALLERS GEZOCHT VOOR RECREATIEVE TEAMS
Maar naast de prestatieve aspiraties is er ook voldoende ruimte is voor het recreatieve zaalvoetbal. Zowel bij de heren, als de dames, zijn er dus diverse teams komend seizoen te bewonderen in het oranje van S.V. Honselersdijk. Zowel bij de dames als bij de heren is er op diverse niveaus (dus ook selectie) nog de mogelijkheid om in te stromen in een team.
Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Van Dijk Brouwer Installatietechniek