Wat gaan we doen vandaag?
zaterdag 17 september 2016

We gaan 37 keer met z'n de wei in volgens het wedstrijdprogramma waarvan 17 keer in een thuiswedstrijd en om 16:30 uur ook nog iets nieuws: 7 tegen 7 damesvoetbal.

Het eerste speelt thuis tegen Valken 68 uit Valkenburg dat afgelopen jaar nog eerste klasse speelde. Verrassend verloren zij hun eerste twee wedstrijden, waar S.V. Honselersdijk zich na de thuisnederlaag (1-3) afgelopen week knap herstelde door uit bij S.C. Monster met 1-0 te winnen. De aftrap is traditioneel om 14:30 uur en wordt verzorgd door onze pupil van de week: Rens 't Hoen.

Daarna is er de SuperSaturday die dit jaar in een nieuw jasje is gestoken. Of eigenlijk: jasjes. Per keer mag een team de organisatie verzorgen en de kick-off is verzorgd door het zeuvende.

Veel plezier allemaal.

Condubouw